امام علی (ع): سخن چون داروست، اندکش سود می بخشد و بسیارش کشنده اسـت امام جواد (ع): بدان کـه از دید خداوند پنهان نیستی، پس بنگر چگونه اي؟ حضرت محمد (ص): هرکسی آبروی مومنی را حفظ کند بدون تردید بهشت بر او واجب شود امام زمان (عج): زمین هیچ گاه از حجت خالی نخواهد بود؛ چه آن حجت ظاهر باشد و چه پنهان

نفرات برتر مسابقه طراحی نمای بیمارستان اسپادانا اعلام شد

نفرات برتر مسابقه طراحی نمای بیمارستان اسپادانا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت امین طب سپانو، مهندس محمد رضا عمانی، مدیر عامل این شرکت، اظهار کرد: نظر به اهمیت ترویج مسابقات طراحی و معماری و شهرسازی ، ایجاد رقابت سالم میان طراحان معماری، شهرسازی و رشته های وابسته و در نتیجه نیل به معماری و شهرسازی کارآمد متناسب با فرهنگ، اقلیم و محیط زیست، شرکت امین طب سپانو طراحی معماری نمای پروژه احداث بیمارستان تخصصی 250 تختخوابی اسپادانا واقع در شهر  اصفهان را به مسابقه گذاشت.

وی افزود: فراخوان طراحی نمای بیمارستان اسپادانا در تاریخ هفتم اسفند ماه 1402 از طریق شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و رسانه های معتبر معماری کشور به صورت رسمی اعلام شد.

مدیر عامل شرکت امین طب سپانو تاکید کرد:  در بازه‌ی زمانی تعیین شده جهت ثبت نام مسابقه طراحی نمای بیمارستان (به مدت 14 روز از اعلام فراخوان) تعداد 317  نفر از معماران سراسر کشور در مسابقه ثبت نام کردند،که از این تعداد 68 شرکت کننده آثار خود را تا پایان مهلت مقرر(30 ام فروردین ماه 1403) برای دبیرخانه مسابقه ارسال نمودند.

مهندس عمانی تصریح کرد: در نخستین گام، هیئت محترم  داوران متشکل از سه داور از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده های معماری دانشگاه های کشور  آثار ارسال شده را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دادند و هر یک از داوران  آثار برگزیده خود را امتیاز بندی وانتخاب کردند.

وی ادامه داد: در جلسه داوری نهایی که با حضور داوران و مسئولان برگزاری مسابقه برگزار شد، آثار منتخب  مورد بحث و داوری نهایی قرار گرفته و پس از امتیازدهی آثار برتر مشخص شدند.

مدیر عامل شرکت امین طب سپانو یادآور شد: با توجه به معیارهای عنوان شده برای مسابقه، در نهایت نفرات برگزیده به ترتیب انتخاب هیئت داوران  به شرح زیر است:

تذکر: با توجه به نیاز کارفرما به تحقق پذیری طرح (بند یک معیارهای داوری)  طرح های برگزیده بایستی موارد یا موانع موجود در طرح جهت امکان تحقق پذیری آن یا سایر معیارهای مد نظر را با هماهنگی کارفرما رفع نمایند.

 کد   AT395به سرپرستی شایان قوی دست  و اعضای گروه شامل حسین حاجیان، تارا شهنواز

          

کد  AT253 به سرپرستی علی بیدارم و اعضای گروه شامل ساناز شعبانی نودهی و حامد بختیاری اصل

کد AT194 به سرپرستی نیلوفر ساعی بهروزی و اعضای گروه شامل پریا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

درباره ما

شرکت امین طب سپانو با استعانت از درگاه الهی و با همراهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه اصفهان به منظور تقویت مشارکت در بخش خصوصی حوزه سلامت در راستای افزایش سطح سلامت در میهن عزیزمان در تیر ماه سال ۱۳۹۶ به ثبت رسیده است.

پروژه در حال انجام

شبکه های اجتماعی

QR کد

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به شرکت امین طب سپانو می باشد

طراحی سایت افسون وب