امام علی (ع): سخن چون داروست، اندکش سود می بخشد و بسیارش کشنده اسـت امام جواد (ع): بدان کـه از دید خداوند پنهان نیستی، پس بنگر چگونه اي؟ حضرت محمد (ص): هرکسی آبروی مومنی را حفظ کند بدون تردید بهشت بر او واجب شود امام زمان (عج): زمین هیچ گاه از حجت خالی نخواهد بود؛ چه آن حجت ظاهر باشد و چه پنهان

بازدید معاون شهردار اصفهان از پروژه احداث بیمارستان اسپادانا

بازدید معاون شهردار اصفهان از پروژه احداث بیمارستان اسپادانا

به گزارش روابط عمومی شرکت امین طب سپانو، مهندس سید مرتضی حسام نژاد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با حضور در محل احداث پروژه بیمارستان 250 تختخوابی اسپادانا، از بخش های مختلف فرایند پیشرفت این پروژه بازدید کرد.

همچنین، مهندس حسام نژاد پس از بازدید از ارکان و ابعاد شرکت و پروژه، با حضور در محل دفتر شرکت، ضمن گفت وگوبا مهندس عمانی،مدیرعامل محترم شرکت، به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای همکاری و هماهنگی بیشتر با شهرداری اصفهان و صدور مجوزات لازم چون پروانه ساختمان و .. پرداخت.

معاون شهرسازی و معماری شهردای اصفهان در این بازدید، ضمن تحسین بر نوع تفکر شرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ورود به عرصه سلامت استان و احداث بیمارستان فوق تخصصی 250 تختخوابی اسپادانا بر اتمام این ابر پروژه سلامت در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

در ابتدای این بازدید، مهندس محمد رضا عمانی، مدیرعامل شرکت امین طب سپانو ضمن تشریح ابعاد فعالیت های صورت گرفته پروژه احداث بیمارستان اسپادانا و نوع خاص طراحی بیمارستان مطابق با استانداردهای روز جهانی و متناسب با نیاز استان ، به سیاست ها و اقدامات برنامه ریزی شده آتی و مورد تاکید هیئت مدیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

درباره ما

شرکت امین طب سپانو با استعانت از درگاه الهی و با همراهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه اصفهان به منظور تقویت مشارکت در بخش خصوصی حوزه سلامت در راستای افزایش سطح سلامت در میهن عزیزمان در تیر ماه سال ۱۳۹۶ به ثبت رسیده است.

پروژه در حال انجام

شبکه های اجتماعی

QR کد

تمامی حقوق سایت محفوظ و متعلق به شرکت امین طب سپانو می باشد

طراحی سایت افسون وب